Otázky a odpovede
1. Ako môžem stornovať moju objednávku?
Napíš nám svoju požiadavku na e-mail info@sneakergallery.eu spoločne s číslom objednávky a my tvoju objednávku zrušíme. Ak je tvoja objednávka už poslaná, nemôžeme ju bohužiaľ zrušiť, ale ty ju stále môžeš odmietnuť u dopravcu a nám se tak vráti späť.
2. Ako posielate objednávky?
Všetky objednávky posielame v dvojitom balení (doubleboxed). To znamená, že krabicu s teniskami zabalíme do ďalšej kartónovej krabice, aby sme zabránili akémukoľvek poškodeniu počas prepravy. Rovnako postupujeme aj s oblečením, ktoré tiež posielame v krabiciach.
3. Ako dlho bude trvať, kým mi príde objednávka?
Všetky objednávky sa snažíme odosielať najneskôr druhý pracovný deň od objednania. Väčšina prepravcov je schopná objednávky doručiť už druhý deň od odoslania. V niektorých prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia, je to najčastejšie spôsobené tým, že časť tovaru máme na predajni či na externom sklade, z ktorého sa najprv musí preposlať na sklad e-shopu a odtiaľ priamo k zákazníkovi.
4. Posielate aj do zahraničia ?
V súčasnosti zasielame objednávky do všetkých krajín Európskej únie.
5. Môžem svoj nákup vrátiť?
Nákup môžeš samozrejme vrátiť v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty na vrátenie tovaru. Maj na pamäti, že musí byť bez známok používania a vrátane všetkých súčastí.
6. Môžem si zakúpiť darčekový poukaz?
Áno. Darčekový poukaz si môžeš zakúpiť po dohode prostredníctvom e-mailu mirriglassinfo@gmail.com alebo telefonicky +421 918 802 663.